در حال حاضر متغیرهایی را که بر شیب سیستم تهویه پراید سرنشین در وسایل نقلیه تأثیر میگذارند، تجزیه و تحلیل میکند، پارامترهای عناصر به منظور تعیین عملکرد انتقال سیستم، مدیریت حفظ کنترل دما در فضای مذکور ایجاد میشوند.
مدار الکترونیکی بر اساس پارامترها و دادههای بهدستآمده از دستگاههای نصب شده مختلف عمل میکند، که اجازه میدهد دمای راحتی کافی برای شفافیت راننده و سرنشینان آن حفظ شود، خستگی گرمایی کاهش یابد و از حوادث رانندگی احتمالی که اغلب در جادههای کشور رخ میدهند جلوگیری شود.
هدف اصلی برای بهینهسازی شرایط رانندگی، سیستمهای کنترل آب و هوا هستند که علاوه بر امکان تثبیت دما در هنگام کارکرد خودرو، همچنین زمانی که در تمام شرایطش ساکن است، این کار را انجام می دهد. زیرا به این ترتیب، امکان کاهش خطر برای سلامتی و در نتیجه مدیریت انجام شده توسط راننده و سرنشینان را فراهم می کند.
یک وسیله نقلیه در معرض انواع شرایط آب و هوایی قرار می گیرد که به نوعی بر دمای داخل آن تأثیر می گذارد، متغیرهای مرتبط با این پدیده دما، رطوبت و تغییرات گرما هستند.
تولید کنترل دما در یک محیط بسته یا کابین با کنترل دستگاه ها یا محرک هایی انجام می شود که با استفاده از ماژول کنترل فرمان می گیرند و سیگنال ها یا داده ها را از حسگرهای دارای موقعیت استراتژیک دریافت می کنند. برای شروع، آن دسته از دستگاه های کنترلی و دستورات عملیاتی که به کل سیستم فرمان می دهند باید انتخاب شوند.
با کمک دستگاههای الکترونیکی مانند آپمپ، میتوانیم تفاوت ورودیها، بهره بالا، امپدانس ورودی بسیار بالا و امپدانس خروجی کم را کنترل کنیم. تقویت کننده عملیاتی دارای 2 ورودی است: ورودی معکوس (-) و ورودی مستقیم (+) و دارای یک خروجی واحد است، این دستگاه به طور کلی توسط یک منبع ولتاژ دو قطبی تغذیه می شود که در محدوده +/- 5 ولت تا + است. /- 15 ولت. استفاده اضافی از یک دستگاه اینورتر است که سیگنال ورودی با آن معکوس می شود. م جریان هوایی که توسط آن منتقل می شود را به صورت خطی تعیین کنیم.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.