امروزه، خواربارفروشی ها در زمینه غذا و نوشیدنی تخصص دارند، اما مجموعه کوچکی از محصولات خانگی را نیز به فروش می رسانند.
درآمد سوپرمارکت چقدره یکی از سوالاتی است که ذهن همه را به خود مشغول نموده است و افراد در صدد این هستند تا بدانند که درآمد فروشگاه ها به چه میزان می باشد.
تاسیس فروشگاه ها به بشر کمک بسیاری کرد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.
در حالی که غذا و نوشیدنی در سوپرمارکتها مرکزی باقی میماند، این فروشگاهها فضای قفسه بیشتری را به سایر اقلام غیر از فروشگاههای مواد غذایی اختصاص میدهند.
سوپرمارکتها محصولات خانگی بیشتری بهعلاوه محصولات مراقبت شخصی، ظروف آشپزی، و لوازم کوچک آشپزخانه ارائه میدهند.
نشانگرهای دیگر سوپرمارکت ها شامل بخش های لباس، دکوراسیون منزل، لوازم باغبانی و سرگرمی است.
به همین ترتیب، بعید است که داروخانه یا بانکی را در یک فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید.
موجودیهای بزرگتر به فضاهای بزرگتری نیاز دارند، بنابراین میتوان گفت اندازه همچنان در تفاوت بین فروشگاههای مواد غذایی و سوپرمارکتها نقش دارد.
با این حال، در کل، بیشتر در مورد انتخاب است.
خواربار فروشی ها زودتر از سوپرمارکتها در چرخه ی تاسیس قرار گرفتند و به سرعت در سراسر جهان خواربار فروشی هایی با عنوان بقالی ها باز شدند.
بسیاری از خواربارفروشیها در سراسر ایالات متحده، در واقع تا آن زمان به زنجیرهای تبدیل شده بودند که به کاهش خواربارفروشهای کوچک و مستقل کمک کرد.
و در اواسط دهه 1930، بسیاری از زنجیرههای زنجیرهای حتی فروشگاههای کوچکتر خود را تعطیل کردند تا فروشگاههای بزرگتر را باز کنند – یعنی سوپرمارکتها.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.