در این تحقیق بر روی پژوهش مدل نقاشی الگوی آموزش نقاشی مبتنی بر واقعیت فرهنگ اجتماعی در هنرهای ناب هنرهای زیبای دانشکده موسسه هنر جاکارتا تمرکز شده است.
روش تحقیق از رویکرد کیفی استفاده شد که از روش تحقیق و توسعه MPI استفاده کرد، MPI Muhammad Atwi Suparman توسعه روش تحقیق و توسعه Borg and Gall است، در یک مطالعه کیفی داده ها یا اطلاعات به دست آمده در قالب مشاهده، مصاحبه و مستندسازی توصیف می شود.
به گفته بورگ و گال تحقیق و توسعه مدل بالش جدید را اینگونه تعریف می کند: تحقیق و توسعه یک مدل توسعه مبتنی بر صنعت است که یافته های تحقیقاتی آن برای طراحی محصولات و رویه های جدید استفاده می شود.
سپس به طور سیستماتیک در این زمینه آزمایش می شود، ارزیابی می شود و تا زمانی که معیارهای خاصی از اثربخشی، کیفیت یا استانداردها را برآورده کند، اصلاح می شود.
در مورد پروژه تحقیق و توسعه گرفتن تلخی لیمو عمانی که در بالا توضیح داده شد، توسعهدهندگان میتوانند به تمرین آموزشی همتایان خود کمک کنند و تحقیق و توسعه را برای توسعه استراتژیهای یادگیری ارزشمند در سایر مراحل برنامههای آموزشی به عنوان اهداف دانشآموز پیشنهاد کنند.
نتایج این آزمون به دانش جدید کمک می کند و سؤالات جدیدی را در مورد تأثیرات یادگیری مبتنی بر مسئله بر توانایی های عملکرد دانش آموزان مطرح می کند، علاوه بر این، این را می توان برای او احساس کرد.
با توجه به نظرات فوق می توان نتیجه گرفت که توسعه تحقیق مدل یادگیری مبتنی بر فرهنگ واقعیت اجتماعی با رویکرد قیاسی فرآیندی است که برای توسعه و اعتبارسنجی محصولات مورد استفاده در آموزش استفاده می شود، مدل یادگیری محصولات تولید شده در محصول مواد آموزشی به عنوان راهنمای یادگیری نقاشی.
بدین ترتیب، نقاش خلاق و مبتکری تولید خواهد شد که مانتو کتی مشکی بتواند خودزیستی را توسعه دهد تا آگاهی اجتماعی بر مردم داشته باشد که در آن اخلاق هنر به فرآیند کار تبدیل می شود.
به عنوان یک روش مناسب تر مطابق با اهداف آموزشی که باید به آن دست یافت، یادگیری نقاشی یک نقاش نیست، بلکه نحوه نقاش شدن است.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.